مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-18سياسي

طرح جامع شهری اراک و آشتیان مورد بررسی قرار می گیرد


نماینده مردم اراک،خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار امروز با وزیر راه و شهرسازی مقرر شدکه مشکلات دو طرح جامع اراک و آشتیان مورد بررسی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی اکبر کریمی در حاشیه دیدار امروز خود با وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دیدار امروز که با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت روی مباحثی همچون پروژه های ناتمام این وزارت خانه در استان اشاره تاکید شد که این پروژه ها تا پایان سال جاری هر چه زودتر به اتمام برسد.

مطالبات مردم استان مرکزی از اتمام پروژه های نیمه کاره راه و شهرسازی به حق است وی ادامه داد: پروژه هایی همچون جاده اراک به فرمهین، خنجین، کمیجان، قهاوند و پروژه جاده آهنگران به ساروق و کمیجان در شهرستان کمیجان با گذشت چند سال هنوز تکمیل نشده و به بهره برداری نرسیده اند و مردم استان را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه ها با گذشت چند سال از آنها که مطالبه به حق و مهم مردم بوده و با وجود تصادفات، خسارات مادی و تلفات انسانی متعدد هنوز به بهره برداری نرسیدند که از جمله آنها می توان به پروژه جاده غرب رودخانه قره چای و تقاطع غیرهم سطح ورودی شهرستان خنداب، پروژه پل ورودی شهر اراک منطقه سنجان و جاده روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهری اراک و آشتیان مورد بررسی قرار می گیرد

طرح جامع شهری اراک و آشتیان مورد بررسی قرار می گیرد