مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-18اقتصادي

طرح راه اندازی ستاد توسعه خاوران به عنوان یک الگو به تمامی استان های کشور ابلاغ شد


طرح راه اندازی ستاد توسعه خاوران در سطح ملی مورد تایید قرار گرفته و به عنوان یک الگو به تمامی استان ها ابلاغ شده است.

- طرح راه اندازی "ستاد توسعه خاوران" به عنوان یک الگو به تمامی استان های کشور ابلاغ شد ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح راه اندازی "ستاد توسعه خاوران" در سطح ملی مورد تایید قرار گرفته و به عنوان یک الگو به تمامی استان ها ابلاغ شده است.

حمید ملانوری، امروز یکشنبه 29 فروردین در چهارمین نشست ستاد توسعه خاوران که با حضور اعضا در دفتر استاندار برگزار شد، افزود: طی مکاتبه ای گزارش طرح ستاد توسعه خاوران به وزیر کشور ارائه شد و با توجه به مطلوب ارزیابی شدن این اقدام، به معاونت اقتصادی ریاست جمهوری و در ادامه در قالب یک طرح جامع برای اجرا به تمامی استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: اینکه طرح راه اندازی ستاد توسعه خاوران در سطح ملی مورد تایید قرار گرفته، بیانگر این موضوع است که به عنوان یک طرح مناسب در توسعه بسیار موثر است و با توجه به استقبال چند استان از این طرح ما به عنوان طراح و مجری باید پیشگام و پیشقراول در اجرای برنامه های هدف ستاد باشیم.

ملانوری با تاکید بر اینکه ستاد توسعه خاوران باید به طور ویژه محور توسعه استان باشد گفت: برنامه های این ستاد باید به صورت تخصصی و عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح راه اندازی ستاد توسعه خاوران به عنوان یک الگو به تمامی استان های کشور ابلاغ شد

طرح راه اندازی ستاد توسعه خاوران به عنوان یک الگو به تمامی استان های کشور ابلاغ شد