مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-18پزشكي

خطر رشد روزانه خیز چهارم کرونا در اردبیل/60 تخت صحرایی ایجاد شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان با سرعت بالا تکمیل شود که در صورت افزایش احتمالی تعداد مبتلایان و مراجعین بدحال روزانه مجبور به افزایش ظرفیت تخت های صحرایی در استان هستیم.

حبیب زاده راه اندازی بیمارستان صحرایی را با مصوبه شورای تأمین استان اعلام و تصریح کرد: آماده باش کافی برای مقابله با هر گونه وضعیت بحرانی در استان محسوس است که در این رابطه دانشگاه علوم پزشکی به همراه فوریت های پزشکی استان با در نظر گرفتن محدودیت تخت های بیمارستانی آماده راه اندازی بیمارستان های صحرایی است.

وی شهرهای قرمز استان را در معرض ابتلای خارج از تصور در روزهای آتی دانست و اظهار کرد: این بیماری به دلیل خاصیت پیش رونده و سرعت انتشار و انتقال بالا هم اکنون بسیاری از شهرهای استان را درگیر کرده است که در این زمینه تنها رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار اعمال محدودیت ها می تواند نجات بخش باشد.

این مسئول مهار کامل موج چهارم کرونا در اردبیل را مشروط به همکاری مردم توأم با فعالیت جدی سازمان ها دانست و از مردم خواست تا به طور کامل و با دقت به توصیه های بهداشتی توجه کرده و در پی رعایت شیوه نامه بهداشتی باشند، چرا که مهار کامل خیز خطرناک کرونا در اردبیل در قالب خیز چهارم تنها با همکاری مستقیم مردم ممکن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر رشد روزانه خیز چهارم کرونا در اردبیل/60 تخت صحرایی ایجاد شد

خطر رشد روزانه خیز چهارم کرونا در اردبیل/60 تخت صحرایی ایجاد شد