مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-18سياسي

بازگشایی 54 هزار مترمربع از اراضی بستر رودخانه های مشهد


54 هزار متر مربع از اراضی بستر رودخانه ها بازگشایی و رفع تصرف شد و عملیات لایروبی مسیل رودخانه ها به طول 21 کیلومتر در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد برزویی از بازگشایی 54 هزار مترمربع از اراضی بستر رودخانه ها و عملیات لایروبی مسیل رودخانه ها به طول 21 کیلومتر در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای صیانت و حفاظت از منابع آبی و حفظ حقوق بیت المال، تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب، ماده 9 لایحه قانون رفع تجاوز از تأسیسات آب و برق کشور و به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی از جمله حدود بستر و حریم رودخانه ها اجرا شد.

مدیر امور منابع آب مشهد افزود: برای پیشگیری و جلوگیری از خسارات جانی و مالی در هنگام بروز سیلاب های احتمالی، با تلاش بی وقفه همکاران گروه حفاظت و مهندسی رودخانه های این امور و گروه های گشت و بازرسی، در طول سال 1399 به تعداد 103 پرونده مربوط به تخلفات تجاوز و تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه های محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد رسیدگی شد.

   وی با بیان اینکه محدوده های تحت پوشش این امور شامل شهرستان های مشهد، چناران، گلبهار، فریمان و طرقبه و شاندیز است، ادامه داد: پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 54 هزار مترمربع از اراضی بستر رودخانه های مشهد

بازگشایی 54 هزار مترمربع از اراضی بستر رودخانه های مشهد