مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-18سياسي

یک نماینده اصولگرا: مردم نیازمند پاسخند نه خط قرمز!


محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس می گوید: مجموعه ای از شرایط و رویدادها سبب شده که احساس رضایت از زندگی در شمار زیادی از هموطنان کاهش یابد و ما با معضلی به نام ناامیدی اجتماعی یا حس بی تفاوتی شهروندان در جامعه روبه رو شویم.

- به نظرم حاصل مجموعه عوامل یا بهتر بگوییم نواقص یا کاستی های عرصه فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و سلامت جامعه است.

ضعف ها یا کاستی هایی که در هرکدام از این زمینه ها وجود دارد، سبب شده است با محرک های دیگر این معضل سر باز کند و عیان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: محسن پیرهادی، نماینده اصولگرای تهران با تاکید بر اینکه باید نارضایتی ها را به رسمیت بشناسیم و آنها را به رضایت اجتماعی بدل کنیم، می گوید: نمی شود و نمی توانیم با پاک کردن مسائل آن هم به ظاهر از اثرات آن در جامعه غافل شویم در هیچ محاسبه ای نمی شود ورود به رخدادی که توجه مردم را جلب یا عصبانی می کند و جمعی را متضرر و بعضا داغدیده کرده، خط قرمز دانست و بدون حل آن برای مردم و آسیب دیدگانش از آن گذشت.

باید حول آن حتما کارگروهی تشکیل داد و موضوع را بدون فوت فرصت علت را بررسی و به مردم اعلام کرد و در صورت نیاز جبران ضرر صورت گیرد؛ ما باید بپذیریم که به عصبانیت بر حق مردم پاسخ دهیم و تمرین کنیم که مسائل را در جای خود و به طور ریشه ای مورد توجه قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده اصولگرا: مردم نیازمند پاسخند نه خط قرمز!

یک نماینده اصولگرا: مردم نیازمند پاسخند نه خط قرمز!