مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-18سياسي

اهدای نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) به مدیران مدینه الزائرین


تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضمن تقدیر از حمایت های مدیران مدینه الزائرین حرم امام حسین(ع) از موکب حرم بانوی کرامت، نشان خادمی این بارگاه مطهر را به دو تن از مدیران مدینه الزائرین اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دو تن از مدیران مدینه الزائرین حرم سید الشهدا(ع) با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله سید محمد سعیدی در این دیدار ضمن خیر مقدم به خادمان حرم اباعبدالله الحسین(ع) گفت: وجود بارگاه ملکوتی حضرت موسی بن جعفر(ع) پدر گرامی حضرت فاطمه معصومه(س) در عراق یک پیوند معنوی بین دو کشور ایران و عراق ایجاد کرده و عراقی ها نیز نسبت به کریمه اهل بیت(س) توسلی ویژه دارند.

وی اضافه کرد: امیدوارم این علاقه و ارتباط محکم تر شود تا بدخواهان این اتحاد بین ایران و عراق به طور کامل ناامید شوند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضمن تقدیر از حمایت های مدیران مدینه الزائرین حرم امام حسین(ع) از موکب حرم بانوی کرامت تصریح کرد: حضرت در دنیا و آخرت به واسطه این کار خیر دست شما را خواهد گرفت.

همچنین، حجت الاسلام ظهیر ثباتی مقدم از مسئولان موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این دیدار طی سخنانی عنوان کرد: خدمت به حضرت فاطمه معصومه(س) بیرون از حرم مطهر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) به مدیران مدینه الزائرین

اهدای نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) به مدیران مدینه الزائرین