مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-18سياسي

پیام وزیر کشور به مناسبت روز ارتش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن کامل پیام رحمانی فضلی که امروز 29 فروردین ماه همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر شد، به شرح ذیل است: - رحمانی فضلی در پیامی تاکید کرد: ارتشیان ولایتمدار و انقلابی با حضور در تمامی عرصه های خدمت رسانی در مواقع حساس و بحرانی گویاترین تفسیر یک نیروی نظامی مقتدر و مردمی در مردمسالاری دینی را بار ها به اثبات رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن کامل پیام رحمانی فضلی که امروز 29 فروردین ماه همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر شد، به شرح ذیل است:بسم ا.

الرحمن الرحیمارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو های مسلح انقلاب اسلامی از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می باشد که همواره در عرصه های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.

ارتشیان ولایتمدار و انقلابی با حضور در تمامی عرصه های خدمت رسانی در مواقع حساس و بحرانی گویاترین تفسیر یک نیروی نظامی مقتدر و مردمی در مردمسالاری دینی را بار ها به اثبات رساندند و همواره تحت هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به اسوه و الگوی نظامیان اخلاق مدار در دنیای مبتنی بر زور و سلطه تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر کشور به مناسبت روز ارتش

پیام وزیر کشور به مناسبت روز ارتش