مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-18دانش

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اصلاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور دستورالعملی مشترک، - اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان رشته های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور دستورالعملی مشترک، اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 جهت دانشجویان رشته های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را به روسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی این دانشگاه ابلاغ کردند.

به این ترتیب، تعداد جلسات کلاس ها برای دانشجویان رشته های غیرپزشکی 16 هفته(جلسه) و برای دانشجویان گروه پزشکی و دامپزشکی 17 هفته(جلسه) خواهد بود.

دانشگاه آزاد اعلام کرد که با توجه به تاخیر در شروع کلاس های درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399، واحدها و مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاس ها به منظور تکمیل تعداد جلسات تا قبل از امتحان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اصلاح شد

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اصلاح شد