مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-18اقتصادي

رعایت پروتکل ها در تهران به کمتر از 50درصد رسید/ کمیته بحران تشکیل شود


رعایت پروتکل های بهداشتی در پایتخت به کمتر از 50 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جهت افزایش تاب آوری جامعه با رأی مثبت شورای شهری ها همراه و تصویب شد.

وی افزود: ضوابط تعرفه گذاری حمل و نقل برای همکاری بیشتر بخش خصوصی نیز مورد بحث قرار گرفت و طرح ضمانت اجرای مصوبات شورا کلیات آن نیز بررسی ولی توسط اعضای شورا رد شد و تا 6 ماه دیگر نمی توان به این مسأله پرداخت.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین بررسی اساسنامه 19 شرکت شهرداری آغاز شد که ادامه بررسی این مبحث در جلسات بعد مورد بررسی قرار می گیرد.

هاشمی به موج چهارم کرونا در تهران اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی به کمتر از 60 و 50 درصد رسیده است و این بسیار خطرناک است و این موجب می شود که موج چهارم را به سرعت کنترل کنیم.

وی گفت: از طرفی 4 انتخابات در کشور از جمله انتخابات میان دوره مجلس، شوراهای شهر و ریاست جمهوری را خواهیم داشت و این مسأله بر نگرانی ها در مورد انتقال کرونا افزوده است.

رییس شورای شهر تهران گفت: بر همین اساس نامه ای تهیه و اعلام کرده ایم که کمیته بحران باید جهت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا به ویژه طی دو ماه آینده ایجاد شود و آیین نامه هایی برای فعالیت های انتخاباتی باشد که هم انتخابات پرشور برگزار شود و هم شاهد انتقال کرونا نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل ها در تهران به کمتر از 50درصد رسید/ کمیته بحران تشکیل شود

رعایت پروتکل ها در تهران به کمتر از 50درصد رسید/ کمیته بحران تشکیل شود