مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-18دانش

فراهم شدن امکان درخواست صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز


حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: در راستای افزایش خدمات الکترونیکی به فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز، - معاون آموزشی دانشگاه تبریز گفت: در راستای افزایش خدمات الکترونیکی به فارغ التحصیلان، از این پس درخواست صدور دانشنامه در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: در راستای افزایش خدمات الکترونیکی به فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز، از این پس درخواست صدور دانشنامه در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

حیاتی ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز در تمامی مقاطع، قادر خواهند بود درخواست صدور و دریافت دانشنامه را بصورت الکترونیکی ثبت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: در این راستا، فارغ التحصیلانی که قبلا گواهی موقت فراغت از تحصیل را دریافت کرده اند، می توانند از طریق سامانه سما وارد حساب کاربری شخصی شده و از طریق بخش مدیریت درخواستها، درخواست صدور دانشنامه را تکمیل و ثبت کنند.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی اولیه درخواست، از طرف کارشناسان صدور دانشنامه، فارغ التحصیلان بایستی یک قطعه عکس، اصل گواهی موقت، و فرم تکمیل شده تقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن امکان درخواست صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز

فراهم شدن امکان درخواست صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز