مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-18اقتصادي

اتمام اولویت اول اجرای شبکه فاضلاب شهر اسکو


فرماندار شهرستان اسکو با بیان این که یکی از اولویت های عمرانی و زیرساختی شهر اسکو، اجرای پروژه شبکه فاضلاب این شهر است، از اهتمام دولت جهت تسریع در عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اسکو با بیان این که یکی از اولویت های عمرانی و زیرساختی شهر اسکو، اجرای پروژه شبکه فاضلاب این شهر است، از اهتمام دولت جهت تسریع در عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده، خط انتقال اصلی فاضلاب به تصفیه خانه با مبلغ هفت میلیارد و 800 میلیون در سال 99 به پایان رسید.

بابک رضی منش در جمع خبرنگاران، با تاکید بر تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه شبکه فاضلاب اسکو از ادامه این پروژه در محور خسرق تا فلکه شهرداری و در ادامه تا فلکه بانک ملی خبر داد و گفت: این بخش از پروژه به صورت نقب در هر دو طرف خیابان و حداکثر تا 20 روز کاری اجرایی و به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: امیدواریم بخش دیگر پروژه شبکه فاصلاب اسکو از میدان_شهرداری تا محله خرمن_دره_سی به صورت ترانشه در هفته های آتی و همزمان با عملیات اجرایی این دو بخش واگذاری انشعاب به شهروندان نیز آغاز شود.

وی از اتمام اولویت اول اجرای شبکه فاضلاب شهر اسکو حد فاصل میدان_شفیع_زاده تا سبزه_میدان خبر داد و گفت: با پیگیری مستمر اجازه توقف پروژه شبکه فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام اولویت اول اجرای شبکه فاضلاب شهر اسکو

اتمام اولویت اول اجرای شبکه فاضلاب شهر اسکو