مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-18سياسي

راه اندازی 8 کتابخانه سیار در حاشیه شهر مشهد


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به افزایش رغبت جامعه خراسان رضوی به فعالیت های کتاب خوانی، گفت: 8 کتابخانه سیار با هدف ارتقاء سواد سلامت، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به افزایش رغبت جامعه خراسان رضوی به فعالیت های کتاب خوانی، گفت: 8 کتابخانه سیار با هدف ارتقاء سواد سلامت، مهارت های فردی در حاشیه شهر مشهد راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص راه اندازی کتابخانه های سیار حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با شهرداری مشهد منعقد کرده ایم، قرار است 10 کتابخانه با مشارکت شهرداری تأسیس شود که امیدواریم تعدادی از این کتابخانه ها تا خردادماه به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی این کتابخانه ها نیز به زودی آغاز می شود.

وی با اشاره به کتابخانه های سیار که هر کدام نقش 10 کتابخانه ثابت را ایفا می کنند، بیان کرد: سه دستگاه کتابخانه سیار با مشارکت خیرین خریداری شده است و در حال حاضر در حال خریداری پنج دستگاه دیگر هستیم و منتظر زمان افتتاح آن ها هستیم.

با عادی شدن فضا و شرایط این کتابخانه ها در حاشیه جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان افتتاح شده و به حاشیه شهر اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 8 کتابخانه سیار در حاشیه شهر مشهد

راه اندازی 8 کتابخانه سیار در حاشیه شهر مشهد