مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-18دانش

نحوه برگزاری کلاس های عملی و آزمون جامع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه ای جدید اعلام کرد با توجه به شرایط اضطراری اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا در 20 فروردین 1400 در خصوص شیوع گسترده ویروس در کشور و بالخصوص .

- دانشگاه امیرکبیر درباره نحوه برگزاری کلاس های عملی و آزمون جامع دانشجویان این دانشگاه برای وضعیت قرمز کرونایی اطلاعیه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه ای جدید اعلام کرد با توجه به شرایط اضطراری اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا در 20 فروردین 1400 در خصوص شیوع گسترده ویروس در کشور و بالخصوص در شهر تهران به اطلاع می رساند که تا رفع شرایط اعلام شده، موارد زیر برقرار خواهد بود: 1- تمامی کلاس های نظری بصورت مجازی برگزار می شوند و هیچ کلاس عملی نیز بصورت حضوری تشکیل نخواهد شد.

لازم به ذکر است که زمان و نحوه برگزاری کلاس های جبرانی برای دروس عملی که در این بازه برنامه ریزی شده بودند متعاقباً اعلام خواهد شد.

2- تمامی دفاع های کارشناسی، کارشناسی ارشد، پیشنهاد رساله دکترا، پیش دفاع دکترا و دفاع دکترا بصورت مجازی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری کلاس های عملی و آزمون جامع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

نحوه برگزاری کلاس های عملی و آزمون جامع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر