مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-18اقتصادي

خراسان شمالی جزو 3 استان برتر کشور در میزان کسری بودجه است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از جذب 317 میلیارد تومان از اعتبارات سال 99 خبر داد و گفت: خراسان شمالی جزو 3 استان برتر کشور در میزان درصدی کسری بودجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن پارسی پور صبح یک شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به سند ارتقا نقش زنان و خانواده خراسان شمالی اظهار کرد: در سال 99 بیش از 13 میلیارد تومان به بانوان اختصاص داده شد که از طریق دستگاه هایی مانند ورزش و جوانان، استانداری و بهزیستی هزینه شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی ادامه داد: پس از ابلاغ اعتبارات سال 1400 نگاه ویژه به این حوزه خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه سال مالی تا تیرماه ادامه خواهد داشت، افزود: مدیران تلاش کنند طی ماه های باقی مانده مبلغ بیشتری را جذب کنند.

پارسی پور تصریح کرد: علاوه بر بودجه ابلاغ شده، 26 میلیارد تومان دیگر برای علاج بخشی سد بیدواز جذب کردیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از تخصیص 445 میلیارد تومان اعتبار به استان در سال 99 خبر داد و گفت: امیدواریم با تلاش مدیران جذب اعتبار کامل شود.

وی افزود: ابتدا 246 میلیارد تومان بودجه ابلاغ شده بود که با پیگیری های انجام شده این عدد به 317 میلیارد رسید؛ لذا 71 میلیارد تومان از کسری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی جزو 3 استان برتر کشور در میزان کسری بودجه است

خراسان شمالی جزو 3 استان برتر کشور در میزان کسری بودجه است