مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-18سياسي

زمان برپایی مسابقات آنلاین اختراعات ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان + جزییات


اولین دوره مسابقات بین المللی اختراعات ویژه مخترعان و نوآوران عضو فدراسیون جهانی مخترعان (INV Members) در تاریخ 18 لغایت 20 جولای 2021 برابر با 27 لغایت 29 تیر ماه 1400 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

- زمان برپایی مسابقات آنلاین اختراعات ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان + جزییات اولین دوره مسابقات بین المللی اختراعات ویژه مخترعان و نوآوران عضو فدراسیون جهانی مخترعان (INV Members) در تاریخ 18 لغایت 20 جولای 2021 برابر با 27 لغایت 29 تیر ماه 1400 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسابقات آنلاین تنها ویژه مخترعان عضو فدراسیون بوده و کلیه مخترعان و نوآوران از سراسر جهان که موفق به دریافت گواهی نامه عضویت INV از فدراسیون جهانی (IFIA) شده اند، می توانند به صورت رایگان در این عرصه جهانی ثبت نام کنند.

تمامی مراحل ثبت نام و داوری در این رویداد برای اعضاء فدراسیون به صورت رایگان است.

مهلت ثبت نام در این رویداد تا تاریخ 10 جولای برابر با 20 تیر ماه است و درخواست های دریافتی پس از پایان مهلت ثبت نام مورد پذیرش نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل ارائه مدرک عضویت در فدراسیون(INV Certificate) ، تکمیل فرم ثبت نام و ارسال 3 تا 5 دقیقه فیلم به زبان انگلیسی در مورد اختراع و نوآوری ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برپایی مسابقات آنلاین اختراعات ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان + جزییات

زمان برپایی مسابقات آنلاین اختراعات ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان + جزییات