مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-18سياسي

آمادگی کامل «ندسا» برای پاسخ سریع و پشیمان کننده به دشمنان


فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی بر آمادگی کامل این نیرو برای پاسخ سریع، قاطع و پشیمان کننده در هر سطح و هر نوع از تهدید به دشمنان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با فرا رسیدن 29 فروردین، سالروز جانفشانی دریادلان نیروی دریایی سپاه در سال 1367 در نبرد مستقیم با آمریکای متجاوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: در طلیعه قرن جدید، خداوند سبحان را خاضعانه شاکریم، به توان و قدرتی دست یافته ایم که در امت واحده الهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، با حفظ وحدت و برادری، آمادگی کامل برای حفاظت و صیانت از اقتدار و امنیت ستودنی و پایدار ایران باعظمت، پا در رکاب مقام عظمای ولایت، رهبری عزیز تر از جانمان، فرمانده معزز کل قوا، گوش به فرمان و مهیای پاسخ سریع، قاطع و پشیمان کننده به هر نوع از تهدید و مکر مذبوحانه دشمنان علیه نظام و میهن اسلامی، در هر سطحی می باشیم.

متن پیام او به این شرح است: بسم رب الشهداء و الصدیقین وَ مَنْ یقاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیقْتَلْ أَوْ یغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْراً عَظِیماً و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته یا پیروز شود، به زودی پاداشی بزرگ به او خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل «ندسا» برای پاسخ سریع و پشیمان کننده به دشمنان

آمادگی کامل «ندسا» برای پاسخ سریع و پشیمان کننده به دشمنان