مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-18اقتصادي

محور پرتردد و حادثه ساز جیرفت – بلوک – فاریاب، معطل اعتبار


فاریاب به طول 110 کیلومتر از روزگار قدیم تاکنون بدون هیچ تغییر و تحولی همچنان در حد جاده روستایی باقی است.

- ایسنا/کرمان بخش قابل توجهی از محور جیرفت – بلوک - فاریاب به طول 110 کیلومتر از روزگار قدیم تاکنون بدون هیچ تغییر و تحولی همچنان در حد جاده روستایی باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، این مسیر پُرتردد که امروزه بار ترافیکی سنگینی را تحمل می کند در سال های پیش از انقلاب در این محدوده احداث شده، جاده ای روستایی و کم عرض است که از بین آبادی های فراوان بخش مرکزی جیرفت می گذرد.

البته در آن زمان این مسیر کم ترافیک جوابگوی تردد آن جمعیت محدود بود، اما در گذر زمان که همه چیز در این مسیر تغییر کرده، جمعیت چندین برابر، بلوک تبدیل به شهر و فاریاب شهرستان شده و بازار و مغازه های متعدد در دو طرف جاده قرار گرفته اند.

جمعیت ساکن در حاشیه برای تامین مایحتاج خود مجبور به عبور و مرور هستند و بار ترافیکی به خصوص کامیون ها در ایام برداشت محصولات کشاورزی مشکلات را صدچندان افزون می کند.

با وجود همه این تغییرات و شهری شدن این منطقه وسیع همچنان جاده همان جاده قدیمی است، اگر چه طی سال های اخیر در بحث تعریض، بهسازی، ایمن سازی و دو باند شدن این مسیر اقداماتی انجام شده که نمی توان آنها را نادیده گرفت اما بخش قابل توجهی از جاده بدون هیچ تغییری با همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور پرتردد و حادثه ساز جیرفت – بلوک – فاریاب، معطل اعتبار

محور پرتردد و حادثه ساز جیرفت – بلوک – فاریاب، معطل اعتبار