مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-18اقتصادي

عرضه مرغ به قیمتی بیش از عدد مصوب تخلف است


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن یادآوری اینکه قیمت مصوب مرغ برای مصرف کننده، تعیین شده است، خاطرنشان کرد که عرضه مرغ با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب، - ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن یادآوری اینکه قیمت مصوب مرغ برای مصرف کننده، تعیین شده است، خاطرنشان کرد که عرضه مرغ با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب، تخلف محسوب شده و دستگاه های نظارتی با آن برخورد قانونی می کنند.

حسین پژمان در چهارمین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ در استان فارس، گفت: قیمت مصوب مرغ آماده طبخ در استان به ازای هر کیلوگرم، 24 هزار و 900 تومان است و سازمان های جهاد کشاورزی، صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان با متخلفان برخورد قاطع می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، پژمان گفت: نمایندگان سازمان های جهاد کشاورزی و صمت و اداره کل دامپزشکی به صورت ثابت در کشتارگاه ها مستقر شده اند و همه فعالیت ها از زمان ورود مرغ زنده تا خروج مرغ گرم و ارسال به مراکز توزیع را صورتجلسه می کنند.

او با اشاره به اینکه ما به دنبال حذف واسطه ها نیستیم، تاکید کرد: قیمت مصوب خرید مرغ زنده از سوی کشتارگاه ها 17100 تومان، درب کشتارگاه 23300 تومان و قیمت مرغ گرم مصرف کننده 24900 تومان است و تخطی از این قیمت ها جرم محسوب می شود و در صورت مشاهده این مهم با افراد خاطی بر اساس قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ به قیمتی بیش از عدد مصوب تخلف است

عرضه مرغ به قیمتی بیش از عدد مصوب تخلف است