مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-18سياسي

ایران عزیز به ارتش مقتدر خود، افتخار می کند


روز 29 فروردین ، روزی خجسته و غرورآفرین برای ارتشیان سلحشوری است که همواره در کنار مردم ایستادند .

با آنها با حکومت ستمگر پهلوی مبارزه کردند .

- روز 29 فروردین که از سوی امام خمینی به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامیده شد ، طلیعه افتخار آفرینی های دیگری برای فرزندان دلاور و شجاع ایران بود که در طول سالیان پرخاطره و سرشار از حادثه ، حماسه هایی بزرگ و جاودانه در تاریخ به ثبت رساندند .

در این رابطه فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای فرموده اند : بیست و نهم فروردین یعنی ارتش متعلّق است به ایران، به انقلاب، به مردم؛ و در خدمت هدفهای مردم و انقلاب ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دوران نهضت پرشکوه اسلامی به رهبری امام خمینی با بصیرت و روشنگری توانست به ملت مؤمن و آگاه بپیوندد ، طعم تلخ ذلت و خذلان را به دشمن اسلام یعنی حکومت ستمکار پهلوی چشاند و دلهای زنان و مردان مسلمان را شاد و موجب پیروزی سریع قیام مردم در سال 1357 گردید.

نیروهای متعهد و متخصص ارتش با این پیوند خود توانستند اعتماد رهبری انقلاب را جلب و لبخند رضایت را بر لبان مراد و پیشوای نهضت شکوفا کنند .

در دوران درگیری های پس از پیروزی در سال 58 و 59 از جمله در غرب و جنوب و شرق این ارتشیان وفادار به خط انقلاب بودند که با اشاره رهبرشان به میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران عزیز به ارتش مقتدر خود، افتخار می کند

ایران عزیز به ارتش مقتدر خود، افتخار می کند