مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-18دانش

خودداری دانشگاه ها از اسکان جدید در شهرهای قرمز و نارنجی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از خودداری دانشگاه ها از پذیرش و اسکان جدید دانشجو تا زمانی که شرایط قرمز و نارنجی است، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خوابگاه ها اندیشیده شده است افزود: دانشگاه های ما در شهرهای مختلف مستقر هستند برخی خوشبختانه در شرایط رنگ زرد و آبی قرار دارند که طبیعتاً در این ایام شرایط جدید تغییری در وضعیت آنها به وجود نمی آورد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان افزود: البته در تمام دانشگاه های ما آموزش ها تئوری و مجازی است و دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد و بعضاً دانشجویان کارشناسی که دروس آزمایشگاهی و پژوه کارگاهی داشتند در ترم جاری در دانشگاه و خوابگاه حضور پیدا کردند ولی با توجه به این مسئله که شرایط متفاوت است بنابراین تنظیم یک برنامه واحد و ابلاغ آن به دانشگاه های کشور برای همه دانشگاه ها امکان پذیر نیست.

رییس صندوق رفاه دانشجویان افزود: برای همین وزارت علوم مدیریت شرایط جدید را به خود دانشگاه ها واگذار کرده است تا متناسب با وضعیت دانشگاه در خصوص ادامه حضور دانشجویان که قبلاً در دانشگاه و خوابگاه حضور داشتند و یا درباره دانشجویانی که در شرایط جدید درخواست حضور در دانشگاه را دارند، تصمیم گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری دانشگاه ها از اسکان جدید در شهرهای قرمز و نارنجی

خودداری دانشگاه ها از اسکان جدید در شهرهای قرمز و نارنجی