مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-18اجتماعي

هدایت تحصیلی؛ استعداد، علاقه یا اجبار


معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش ابهر گفت: از مهم ترین توصیه ها به والدین در فرآیند هدایت تحصیلی این است که این امر باید منطبق با استعداد و علائق دانش آموزان باشد.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش ابهر گفت: از مهم ترین توصیه ها به والدین در فرآیند هدایت تحصیلی این است که این امر باید منطبق با استعداد و علائق دانش آموزان باشد.

داوود ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چالش ها، نقاط ضعف و نقاط قوت فرآیند هدایت تحصیلی و نیز راهکارهای بهبود این فرآیند، اظهار کرد: انتخاب رشته تحصیلی را می توان یکی از مهم ترین انتخاب های هر فرد برشمرد که به جهت تاثیر در سرنوشت افراد، حائز اهمیت و نیازمند توجه ویژه است.

وی ضمن تبیین و بررسی بخشی از اولویت های آموزش وپرورش در سال جاری و در حوزه آموزش، اضافه کرد: هدف از هدایت تحصیلی، هدایت دانش آموزان به مناسب ترین شاخه و رشته تحصیلی بر اساس استعداد و علاقه آنان و به تناسب امکانات موجود و نیازهای آینده کشور است.

این مسئول افزود: هدایت تحصیلی یک امر فرآیندی و مستمر است، به همین خاطر مدارس باید در کنار برنامه های مصوب آموزشی، به طور مستمر و در قالب برگزاری مسابقات، جشنواره ها، بازدیدها و اردوها، کارگاه های آموزشی، جلسات مشاوره ای و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت تحصیلی؛ استعداد، علاقه یا اجبار

هدایت تحصیلی؛ استعداد، علاقه یا اجبار