مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-18حوادث

25 نفر پارسال براثر مسمومیت گاز در مازندران فوت کردند


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش 29 درصدی مرگ و میر براثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن گفت: 25 نفر سال قبل جان خود را براثر آن از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی عباسی اظهار داشت: درسال گذشته 25 نفر شامل 22 مرد و مابقی زن بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 29 درصد کاهش یافت.

عباسی افزود: بر اساس این گزارش شهرستان های ساری با هفت و بهشهر و کلاردشت هر کدام با سه مورد بیشترین فوتی و شهرستان های بابلسر، بابل، نکا، سوادکوه، سیمرغ، چالوس هر کدام با یک فوتی کمترین مسمومیت با گاز منواکسید کربن را داشتند.

وی افزود: همچنین بر اساس آمار ارجاعی مراکز پزشکی قانونی استان دی ماه با 5 فوتی بیشترین و ماه های آذر و شهریور هر کدام با یک فوتی گزارش شده است.

نقش اطلاع رسانی درکاهش تلفات جانی مؤثر است.

عضو شورای قضایی استان خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی عمومی به شیوه های مختلف می تواند برای کاهش تلفات انسانی بسیارموثر باشد و رسانه ها می توانند نقش ویژه ای در اطلاع رسانی و کاهش تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منواکسید کرین ایفا کنند که خوشبختانه پیگیری ها، هشدار و بیان آمار مسمومیت با گاز از طرف خبرگزاری، رسانه ملی و سایت های مجازی استان در کاهش این آمار مؤثر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 نفر پارسال براثر مسمومیت گاز در مازندران فوت کردند

25 نفر پارسال براثر مسمومیت گاز در مازندران فوت کردند