مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-17سياسي

«با اتحاد پیروزیم»/ نگاهی به کلان داده موج #همه_یکی_هستیم در شبکه های اجتماعی


کاربران حامی کاندیداهای مطرح در جریان انقلابی در راستای تحقق شعار وحدت، هشتگ #همه_یکی_هستیم را در شبکه های اجتماعی داغ کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سوادرسانه خبرگزاری فارس؛ وحدت به عنوان کلیدواژه پرکاربرد این روزهای فعالان انقلابی شبکه های اجتماعی ذیل هشتگ #همه_یکی_هستیم، پیگیری شده است.

نکته ای که نویدبخش اتخاذ استراتژی مبتنی بر خرد جمعی، ایستادگی بر مبنای مولفه های حول گزینه اصلح و منطبق با ویژگی های رییس جمهور مطلوب است.

رصد دیتاک در شبکه های اجتماعی نشان می دهد کاربران حامی کاندیداهای مطرح در جریان انقلابی، با استفاده از هشتگ های #همه_یکی_هستیم، #وحدت_کبیر، کلان موضوع وحدت را مورد حمایت قرار داده اند و آن را رمز موفقیت و غلبه گفتمان مطلوبیت و عبور از مشکلات کشور می دانند.

    در بستر توییتر، کاربران تا صبح امروز با 52٫9 هزار توییت، 43٫6 هزار ریتوییت، 142٫9 هزار لایک و 2202 پست در ساعت موضوع وحدت را پیگیری کرده اند.

    این موضوع و هشتگ در فضای تلگرام با یک میلیون بازدید مخاطبان همراه شده و در بستر خبر 615 محتوا را به خود اختصاص داده است.

پایگاه های خبری با 249 مطلب، روزنامه ها با 111 محتوا و خبرگزاری ها با 255 متن، به این موضوع پرداخته و درباره آن کنشگری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«با اتحاد پیروزیم»/ نگاهی به کلان داده موج #همه_یکی_هستیم در شبکه های اجتماعی

«با اتحاد پیروزیم»/ نگاهی به کلان داده موج #همه_یکی_هستیم در شبکه های اجتماعی