مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-17سياسي

موفقیت طرح شهید سلیمانی منوط به همکاری مردم و ادارات است


جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 70 درصد موفقیت طرح شهید سلیمانی و مقابله با کرونا منوط به رعایت مردم، اصناف و ادارات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز محلات آغاز شد، تیم هایی تشکیل و براساس هفت راهبرد آغاز به کار کردند از طرف دیگر با همکاری سازمان های مربوطه کارهای خوبی انجام و تیم های مراقبتی، نظارتی و تیم های حمایتی تشکیل و کار بیماریابی آغاز شد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارلله استان کرمان با بیان این مطلب که براساس برنامه ریزی انجام شده قرار بر این بود که تا اسفندماه سال 99، کاهش 90 درصدی تلفات کرونایی را داشته باشیم که این کار در مدت 45 روز انجام شد، اظهار داشت: اما متأسفانه در ادامه شاهد یک اپیدمی شایعی بودیم که موجب بالا رفتن آمار بالا شد و در نتیجه گام پنجم مقابله با کرونا شکل گرفت.

وی با اشاره به دستاوردهای گام چهارم، افزود: کاهش فوتی ها مهم ترین خروجی گام چهارم بود و موجب شد که کادر درمان یک ریکاوری کوتاه مدت داشته باشند و ارائه خدمات به خوبی در گام چهارم انجام شد همچنین زمان بندی جهت انجام خدمات یکی دیگر از خروجی های گام چهارم بود.

نظری با بیان این مطلب که بیش از 271 هزار خدمات حمایتی، 23 هزار بسته حمایتی و بیش از 54 هزار نفر بیمار زمینه ای در استان در گام چهارم انجام شد، اظهار کرد: بیش از 614 پایگاه فعال سلامت داشتیم و بیش از 61


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت طرح شهید سلیمانی منوط به همکاری مردم و ادارات است

موفقیت طرح شهید سلیمانی منوط به همکاری مردم و ادارات است