مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-17سياسي

اجازه نمی دهیم حتی به خاطر یک نفر سلامت انتخابات زیر سوال برود


اعضای هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات حق سمت و سو دادن به انتخابات را ندارند و اجازه نمی دهیم در استان حتی بخاطر یک نفر صحت و سلامت انتخابات زیر سوال برود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: اعضای هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات حق سمت و سو دادن به انتخابات را ندارند و اجازه نمی دهیم در استان حتی بخاطر یک نفر صحت و سلامت انتخابات زیر سوال برود.

محمدعلی شجاعی در نشست با اعضای هیات بازرسی انتخابات استان و شهرستان ها گفت: اساس برگزاری انتخابات در استان رعایت اصل صحت و سلامت انتخابات است تا شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری باشیم.

شجاعی با تاکید بر رعایت آداب برگزاری انتخابات افزود: صحت و سلامت انتخابات موجب انگیزه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و رقابت سالم بین کاندیداها خواهد شد.

وی گفت: پذیرفتن انجام وظیفه در هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات به معنای عدم حمایت از کاندیدای خاص و سمت و سو دادن به انتخابات است، بنابراین در تعیین بازرسان صندوق های رای باید نهایت دقت را داشته باشیم.

شجاعی با تاکید بر آموزش لازم به بازرسان و سربازرسان برای شناخت چارچوب اختیارات و وظایف خود، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون در هر انتخاباتی به دنبال کوبیدن بر طبل جانبداری، تقلب و عدم صحت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم حتی به خاطر یک نفر سلامت انتخابات زیر سوال برود

اجازه نمی دهیم حتی به خاطر یک نفر سلامت انتخابات زیر سوال برود