مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-17پزشكي

مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در ایلام افتتاح شد


درمانگاه تنفسی و مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در ایلام با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) و دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.

- ایسنا/ایلام درمانگاه تنفسی و مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در ایلام با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) و دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.

دکتر محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در مراسم افتتاح درمانگاه تنفسی و مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی اظهار کرد: با افزایش بیماران کرونایی، این خطر استان را تهدید می کند که ظرفیت بستری بیمارستانها تکمیل شود و جا برای بستری بیماران بعدی وجود نداشته باشد.

وی گفت: سعی کرده ایم بیمارانی که دارای حال عمومی مناسب تری هستند را در منزل درمان کنیم و این مرکز برای بیمارانی است که نیاز به تزریق داروهای بیمارستانی دارند ولی نیاز به بستری ندارند و می توانند در منزل مراحل درمانی و قرنطینه خود را سپری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: بیماران مبتلا به کرونا که به این مرکز مراجعه می کنند، مورد ویزیت قرار می گیرند و داروهای تزریقی بیمارستانی به آنان تزریق می شود و میزان اکسیژن آن نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

کریمیان با بیان اینکه مراجعان به این مرکز توسط متخصصین داخلی مورد ویزیت قرار می گیرند و روند درمانی آنان مشابه بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در ایلام افتتاح شد

مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در ایلام افتتاح شد