مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 19:452021-04-17اقتصادي

93 درصد فرآورده های تولیدی استاندارد هستند


سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: در بازرسی های انجام شده مشخص شد که 93 درصد از واحدهای صنفی، همه فرآورده های مشمول استاندارد اجباری هستند.

- سیروس صارمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای  اجرای طرح کنترل بازار، طی یک سال گذشته تعداد 3 هزار و 435 بازرسی از مراکز صنفی این استان صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان افزود: در بازرسی های انجام شده مشخص شد که 93 درصد از واحدهای صنفی تمامی فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، دارای نشان استاندارد و کد 10 رقمی بودند و در مواردی که مغایرتی با استانداردهای ملی مشاهده شده است، اقدامات قانونی به عمل آمده است.

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان ابن اداره کل، با مراجعه به مراکز صنفی در سطح استان، کالاهای  مختلف را به لحاظ داشتن نشان استاندارد، کد 10 رقمی، تاریخ تولید و انقضای معتبر، مورد بررسی  قرار می دهند، تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه و فروش کالاهای فاقد استاندارد و مندرجات لازم، این کالاها از مراکز صنفی جمع آوری و برابر مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، با متخلفان امر برخورد می شود.

صارمی در ادامه از  علامت گذاری یک هزار و 65 ترازو و باسکول در سال 99، در استان زنجان خبر داد و گفت: در سال 99، با هدف شناسایی و علامت گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 درصد فرآورده های تولیدی استاندارد هستند

93 درصد فرآورده های تولیدی استاندارد هستند