مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 19:402021-04-17پزشكي

هنوز به پیک مرگ نرسیدیم/ 680 تستpcr در یک روز تعطیل!


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از روند صعوی شیوع کرونا در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: هنوز به پیک مرگ نرسیدیم.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از روند صعوی شیوع کرونا در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: هنوز به پیک مرگ نرسیدیم.

دکتر نوید دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اظهار کرد: اگرچه هنوز به پیک قبلی شیوع کرونا ویروس ورود نکردیم اما وضعیت شیوع کرونا در استان، نگران کننده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس بر لزوم استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای کاهش مسافرت های درون شهری و برون شهری تاکید و تصریح کرد: باید نظارت ها در ورودی شهرها برای کنترل ترافیک افزایش یابد.

وی هشدار داد: این هفته و هفته بعد براساس ارزیابی های انجام شده روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان افزایشی خواهد یافت.

دکتر دانایی اضافه کرد: یکی از دلایلی که هنوز به پیک شیوع کرونا ویروس در استان سمنان نرسیدیم به این خاطر است که سمنان به نسبت استان های غربی کشور دیرتر موج جدید شیوع کرونا ویروس را تجربه کرد و روند شیوع کرونا در استان سمنان ادامه دار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تلاش برای افزایش زیرساخت های درمانی مقابله با کرونا خبر داد و اظهار کرد: برای تامین دارو و تجهیزات در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به پیک مرگ نرسیدیم/ 680 تستpcr در یک روز تعطیل!

هنوز به پیک مرگ نرسیدیم/ 680 تستpcr در یک روز تعطیل!