مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 18:502021-04-17اقتصادي

سرانجام راه اندازی پایانه مترو اکباتان/مترو چه زمانی به حرم حضرت عبدالعظیم می رسد؟


مدیرعامل شرکت متروی تهران توضیحاتی درباره سرانجام راه اندازی پایانه متروی اکباتان و توسعه خط 6 مترو تا حرم حضرت عبدالعظیم ارائه داد.

- مدیرعامل شرکت مترو تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام راه اندازی پایانه مترو اکباتان اظهار داشت: به موازات تکمیل خطوط 6 و 7 و خط 3 مترو پایانه های خطوط به بهره برداری می رسد و این مسأله از قبل هم در دستور کار بوده و اکنون دو پایانه اکباتان و کلاهدوز برنامه ریزی ها برای انجام آن پیش رفته است.

وی گفت: در حال حاضر فاز دو پایانه کلاهدوز را مشغول فعالیت هستیم که پیش بینی می کنیم بهره برداری از آن در انتهای امسال و یا اوایل سال 1401 انجام گیرد.

ولی پایانه اکباتان پروژه آن تا حد زیادی پیش رفته و اگر منابع تأمین شود تا مرداد به بهره برداری خواهد رسید و 8 میلیارد منابع مالی برای بهره برداری پایانه اکباتان مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره راه اندازی ایستگاه مترو میدان دریاچه چیتگر گفت: مقدمات برای عملیات اجرایی این ایستگاه فراهم شده و در نیمه اول اردیبهشت با حضور شهردار تهران عملیات اجرایی انجام خواهد گرفت.

امام بیان داشت: این پروژه 14.

5 کیلومتر است و حدفاصل میدان دریاچه چیتگر تا میدان کتاب خواهد بود و این مسیر در خط 10 مترو تا 5 سال آینده به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام راه اندازی پایانه مترو اکباتان/مترو چه زمانی به حرم حضرت عبدالعظیم می رسد؟

سرانجام راه اندازی پایانه مترو اکباتان/مترو چه زمانی به حرم حضرت عبدالعظیم می رسد؟