مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-17اقتصادي

کردستان میزبان کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، ضمن ابراز خرسندی از اینکه کردستان میزبان کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران خواهد بود، - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: کردستان میزبان کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، ضمن ابراز خرسندی از اینکه کردستان میزبان کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران خواهد بود، تاکید کرد: این میزبانی باید منافعی هم برای استان داشته باشد و خاصتاً به اقتصاد استان پرداخته شود.

خالد جعفری در جلسه ای که به منظور هماهنگی در برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران، تشکیل شد، اظهار کرد: کشاورزی مهم ترین مزیت اقتصادی کردستان است و این موضوع شاید حُسن نباشد اما یک واقعیت است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم و بهره وری را افزایش دهیم.

وی افزود: مهمترین بحث ما، موضوع اقتصاد است و باور داریم اگر کسی بر مباحث اقتصادی تسلط نداشته باشد، نمی تواند مدیریت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، ذکر کرد: در میزبانی این کنفرانس علاوه بر اینکه باید دانشگاه کردستان وجاهت خود را به سایر دانشگاه ها بقبولاند، باید مقالاتی ارائه شود که فرصت های سرمایه گذاری استان را بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان میزبان کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران

کردستان میزبان کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران