مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-17سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی یک وظیفه ملی است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه رسیدن به روند نزولی کرونا تنها در سایه مشارکت مردم امکان پذیر است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی یک وظیفه ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرعایت دستورالعمل های بهداشتی است، گفت: بررسی ها نشان دهنده این است که مهم ترین عامل گسترش ویروس جهش یافته در کشور و استان گیلان برگزاری دورهمی های خانوادگی است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف برای قطع زنجیره انتشار و انتقال ویروس کرونا، اضافه کرد: شهروندان باید همانند سال گذشته با مشارکت و همکاری با مسئولان به ویژه کادر درمان و پرستاران زمینه کنترل این ویروس را در استان گیلان در سایه رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیر ضرور و برگزاری دورهمی ها فراهم کنند.

زارع با اشاره به اینکه حرکت به سمت روند نزولی ویروس کرونا تنها با مشارکت مردم و رعایت دستور العمل ها میسر می شود، گفت: امروز با توجه به شرایط جامعه و وضعیت کرونا رعایت دستور العمل ها یک وظیفه ملی است.

وی ادامه داد: صداوسیما، کمیته رسانه و فضای مجازی و نیز رسانه ها محتواهای رسانه ای در زمینه نقش اثرگذار مردم در خروج گیلان از وضعیت هشدار کرونایی و لزوم رعایت دقیق توصیه های بهداشتی تولید و منتشر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی یک وظیفه ملی است

رعایت پروتکل های بهداشتی یک وظیفه ملی است