مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-17بين الملل

رژیم صهیونیستی یک پزشک را برای بررسی وضعیت سلامتی دشمنانش مامور کرده است


یک سایت عبری از اقدام جدید ارتش رژیم صهیونیستی پرده برداشت که یک پزشک متخصص را برای ماموریت ارزیابی وضعیت سلامتی رهبران، مقامات و روسای جمهوری و پادشاهان عرب استخدام کرده است.

- رژیم صهیونیستی یک پزشک را برای بررسی وضعیت سلامتی "دشمنانش" مامور کرده است یک سایت عبری از اقدام جدید ارتش رژیم صهیونیستی پرده برداشت که یک پزشک متخصص را برای ماموریت ارزیابی وضعیت سلامتی رهبران، مقامات و روسای جمهوری و پادشاهان عرب استخدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عبری واللا معروف به انتشار اخبار اطلاعاتی این رژیم، واحد جاسوسی - تکنولوژیکی رژیم صهیونیستی پزشک جدیدی را به خدمت گرفته که به صورت انحصاری ماموریت او بررسی وضعیت جسمانی و سلامتی رهبران کشورهای عربی و همچنین همسرانشان است.

این سایت افزود: این پزشک تصاویر انتشاری یا پخش شده رهبران عرب و پادشاهان کشورهای عربی و گروه های مقاومت فلسطین را با هدف رصد هرگونه تغییری در وضعیت جسمانی شان مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.

نام سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در راس لیست ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد به طوری که این پزشک وضعیت جسمانی او را از طریق سخنرانی های پی در پی اش بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی یک پزشک را برای بررسی وضعیت سلامتی دشمنانش مامور کرده است

رژیم صهیونیستی یک پزشک را برای بررسی وضعیت سلامتی دشمنانش مامور کرده است