مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:402021-04-17اقتصادي

برخورد شدید قضایی با خارج کنندگان سهم سیمان کهگیلویه و بویراحمد از استان


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای سودجویان سیمان خط و نشان کشید و گفت: کسانی که سهم سیمان کهگیلویه و بویراحمد را از استان خارج کنند با شدیدترین برخوردها از طرف دستگاه قضایی رو به رو می شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای سودجویان سیمان خط و نشان کشید و گفت: کسانی که سهم سیمان کهگیلویه و بویراحمد را از استان خارج کنند با شدیدترین برخوردها از طرف دستگاه قضایی رو به رو می شوند.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد تنظیم بازار که در اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ضمن خسته نباشید به مجموعه تعزیرات حکومتی افزود: بنا داریم از بقیه سازمان ها بازدیدی داشته باشیم و به مجموعه ستاد تنظیم بازار خسته نباشید و خدا قوت عرض کنیم.

وی با بیان اینکه برای تنظیم بازار همه دستگاه ها کمک کردند، تصریح کرد: حتی در این ایام سخت از تیپ 48 کمک گرفتیم، آن ها کامیون و سردخانه برای حمل مرغ در اختیار قرار دادند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جلسات ستاد تنظیم بازار در همه روزها حتی ایام تعطیل برگزار می شود، اظهار کرد: اگر امروز مرغ در سطح بازار به نحو مطلوب عرضه شده نتیجه همین جلسات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شدید قضایی با خارج کنندگان سهم سیمان کهگیلویه و بویراحمد از استان

برخورد شدید قضایی با خارج کنندگان سهم سیمان کهگیلویه و بویراحمد از استان