مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:202021-04-17فناوري

آتشفشان «کلاب هاوس» فروکش می کند؟


یک فعال تولید محتوا در حوزه صوت درباره علل افزایش تعداد کاربران شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» اظهار کرد: در چنین پلتفرم هایی محرمانگی مفهومی ندارد.

- یک فعال تولید محتوا در حوزه صوت درباره علل افزایش تعداد کاربران شبکه اجتماعی کلاب هاوس اظهار کرد: در چنین پلتفرم هایی محرمانگی مفهومی ندارد.

در لحظه زندگی کردن و نظر دادن از جمله مفاهیم جامعه شناختی جدید هستند.

وقتی افراد متخصص جهان به کلاب هاوس می آیند و شما به راحتی می توانید سوال تان را از آنها بپرسید یعنی ممیزی وجود ندارد و آزاداندیشی شکل می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی ساترا، با افزایش فعالیت شبکه اجتماعی کلاب هاوس در هفته های اخیر در کشور، ساترا به عنوان تنظیم گر حوزه صوت و تصویر فراگیر برای بررسی ابعاد فعالیت فرهنگی و اجتماعی این نرم افزار و تأثیرات آن بر صنعت صوت و تصویر، جلسه هم اندیشی را به همت دفتر مطالعات تنظیم گری رسانه با فعالان و مدیران پلتفرم های صوتی کشور برگزار کرد.

این جلسه با حضور مجتبی شایسته (تولیدکننده محتوای صوتی)، موسی زمان زاده (مدیر پلتفرم ویدانه و سرویس کیتونز)، نظری (مدیر پلتفرم ویوزیک) و برخی دیگر از فعالان کسب وکارهای پلتفرمی حوزه صوت و همچنین اعضای دفتر مطالعات تنظیم گری ساترا برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتشفشان «کلاب هاوس» فروکش می کند؟

آتشفشان «کلاب هاوس» فروکش می کند؟