مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-17سياسي

عراقچی: زمان شروع نگارش متن توافق فرا رسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی عصر امروز بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام طی سخنانی اظهار داشت: امروز ما بعد از تقریباً سه روز که از کار کمیسیون مشترک گذشته است، - معاون سیاسی وزارت امور خارجه از ارائه متون مد نظر هیات ایرانی به طرف های مذاکره کننده کمیسیون مشترک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی عصر امروز بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام طی سخنانی اظهار داشت: امروز ما بعد از تقریباً سه روز که از کار کمیسیون مشترک گذشته است، یک بار دیگر برای بررسی روند پیشرفت بحث هایی که تا الان صورت گرفته کمیسیون را تشکیل دادیم.

هم در حوزه رفع تحریم ها هم در حوزه هسته ای ما گزارش کار کارگروه ها را مرور کردیم و بحث های خوبی هم در داخل کمیسیون مشترک صورت گرفت.

وی ادامه داد: به نظر می رسد یک تفاهم جدیدی در حال شکل گرفتن است و اشتراک در هدف نهایی بین همه وجود دارد و مسیری که باید طی شود مسیری است که الان مقداری شناخته شده تر هست.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه تصریح کرد: البته این مسیر، مسیر آسانی نخواهد بود و اختلاف نظر ها طوری نیست که پایان یافته باشد.

اختلاف نظر های بعضاً جدی وجود دارد که باید طی مذاکرات بعدی کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: زمان شروع نگارش متن توافق فرا رسیده است

عراقچی: زمان شروع نگارش متن توافق فرا رسیده است