مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-17اقتصادي

تشکیل 253 صندوق خرد محلی با عضویت 6000 از بانوان روستایی خراسان رضوی


کارشناس امور زنان روستایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از تشکیل 253 صندوق خرد روستایی در این استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 6 هزار نفر از بانوان روستایی در خراسان رضوی عضو صندوق اعتبارات خرد محلی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، مژگان یوسفلی با اشاره به اینکه صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در خراسان رضوی 20 ساله شد، اظهار کرد: نهادسازی و سازمان دهی بانوان فعال بخش کشاورزی در قالب تشکل های اقتصادی از قبیل صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی منجر به توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی آن ها شده و مسیر اشتغال پایدار و رونق کسب وکارهای خرد روستایی را هموار خواهد کرد.

کارشناس امور زنان روستایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بابیان این که طرح توانمندسازی زنان برای حضور فعال آن ها در عرصه های مختلف از اهداف تشکیل صندوق خرد زنان روستایی در راستای فقرزدایی است، افزود: با ایجاد و گسترش فعالیت های درآمدزا به ویژه برای زنان کم درآمد ، توسعه جوامع محلی تسهیل می شود.

وی یادآور شد: این برنامه روش کارایی برای افزایش درآمد خانوارهای فقیر در روستاها است، به طوری که از طریق این صندوق توانمندی های زنان ازجمله عملکرد در مدیریت ، تصمیم گیری در خانواده و اجتماع افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 253 صندوق خرد محلی با عضویت 6000 از بانوان روستایی خراسان رضوی

تشکیل 253 صندوق خرد محلی با عضویت 6000 از بانوان روستایی خراسان رضوی