مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-17پزشكي

بزودی گزارشی از برخورد قانونی با ناقضان قرنطینه از سوی دستگاه ها ارائه می شود


دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا 31 فروردین برگزار می شود از ارائه گزارش دستگاه های اجرایی از برخورد قانونی با ناقضین قرنطینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای از برگزاری سیزدهمین جلسه این قرارگاه، در روز سه شنبه  31 فروردین ماه در محل وزارت کشور خبر داد و گفت: در سیزدهمین جلسه قرارگاه، گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی، تعیین دقیق مصادیق تخلفات و معرفی دقیق تعلل کنندگان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین دادستانی کل کشور، سازمان حراست کل کشور، وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و ناجا، از اقدامات صورت گرفته در راستای برخورد قانونی با ناقضین قرنطینه گزارش ارائه خواهند کرد.

 دین پرست افزود: در این نشست همچنین گزارش دبیرخانه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روند اجرای مصوبات جلسات شصت و سوم و شصت و چهارم ستاد ملی و همچنین مصوبات جلسات یازدهم و دوازدهم قرارگاه عملیاتی،  ارائه می شود.

  دبیر قرارگاه تصریح کرد: در سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا، همچنین، گزارش کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی درخصوص نحوه برگزاری مراسم های مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی گزارشی از برخورد قانونی با ناقضان قرنطینه از سوی دستگاه ها ارائه می شود

بزودی گزارشی از برخورد قانونی با ناقضان قرنطینه از سوی دستگاه ها ارائه می شود