مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-17اقتصادي

پل شهید قاسم سلیمانی در اردبیل با 40 درصد پیشرفت در حال اجراست


پل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اردبیل با 40 درصد پیشرفت در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید لطف اللهیان عصر شنبه در جریان بازدید از روند احداث پل شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: به رغم آنکه در فصل زمستان کلنگ زنی این پروژه را شاهد بودیم اما با تلاش و جدیت مجموعه شهرداری اردبیل این پل با پیشرفت 40 درصد در حال اجراست.

وی تصریح کرد: تاکنون برای احداث این پل و تقاطع غیر همسطح بیش از 15 میلیارد تومان هزینه شده و ادامه روند آن را با سرعت بیشتر در حال اجرا داریم.

شهردار اردبیل گفت: با توجه به فصل کاری مساعد پیش رو روند احداث پروژه در جبهه های مختلف با سرعت بیشتری انجام می شود تا در سال جاری شاهد تکمیل و بهره برداری از این پل باشیم.

لطف اللهیان افزود: با کمترین مسدودی و محدودیت تردد در این مسیر، رفت و آمد شهروندان در حال جریان است و در کنار آن پیمانکار نیز با سرعت مطلوب پروژه را در حال اجرا دارد.

وی طول این پل را 400 متر و عملیات بتن ریزی را به شکل متنوع و مستقر در محل اعلام کرد و ادامه داد: 10 کیلومتر عملیات راهسازی و تعریض در این پل انجام خواهد شد تا به شکل مناسب پل شهید حاج قاسم سلیمانی در موعد مقرر تکمیل و به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل شهید قاسم سلیمانی در اردبیل با 40 درصد پیشرفت در حال اجراست

پل شهید قاسم سلیمانی در اردبیل با 40 درصد پیشرفت در حال اجراست