مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:202021-04-17اقتصادي

74درصدمصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیداستان اجرایی شده است


معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون قریب به 74 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دارا فرامرزی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تسریع رفع مشکلات فعالین اقتصادی استان یک ضرورت اساسی است.

وی بیان داشت: طرح درخواست ها و موضوعات مرتبط با تسهیل و رفع موانع تولید در کارگروه استانی خارج از سامانه تسهیل و رفع موانع تولید، قابلیت پیگیری و اجرا ندارد.

فرامرزی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی مکلف هستند در زمان بندی تعیین شده در سامانه نسبت به حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به صراحت قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و ظرفیت های قانونی پیش بینی شده، از جمله مواد 61 و 62 قانون رفع موانع تولید، در سال جاری متقاضیان باید درخواست خود را به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تسهیل ثبت کنند.

فرامرزی تصریح کرد: حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی در همه بخش های اقتصادی استان و تلاش در تعیین تکلیف درخواست ها و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در حداقل زمان ممکن و بدور از نگاه بخشی و افزایش هم افزایی بین همه دستگاه های اجرایی لازمه تحقق شعار سال و بهبود فضای کسب و کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74درصدمصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیداستان اجرایی شده است

74درصدمصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیداستان اجرایی شده است