مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-17اقتصادي

تجمع در سواحل بندرعباس ممنوع است/افزایش آمار در رودان و بشاگرد


تجمع در سواحل شهر بندرعباس ممنوع است و هر خودرویی که در ساحل پارک باشد، توسط نیروی انتظامی جریمه می شود.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: تجمع در سواحل شهر بندرعباس ممنوع است و هر خودرویی که در ساحل پارک باشد، توسط نیروی انتظامی جریمه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هرمزگان، حتی نسبت به پیک بیماری در تابستان سال گذشته نیز بیشتر شده است و متاسفانه تعداد فوتی های ناشی از این بیماری نیز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: افزایش تعداد بیماران بستری در شهرستان های رودان، بشاگرد و پارسیان، بسیار شدیدتر بوده و در هفته گذشته، میزان بیماران بستری مبتلا به کرونا در شهرستان رودان 167 درصد و در شهرستان بشاگرد 475 درصد افزایش داشته است.

شش شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز استاندار هرمزگان افزود: شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، قشم، بندرخمیر و پارسیان نیز همچنان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند و شهرستان های حاجی آباد و جاسک در وضعیت نارنجی هستند.

همتی با تاکید بر اینکه محدودیت ها در شهرستان های دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد شیوع کرونا در هرمزگان با جدیت اعمال می شود، تصریح کرد: در شهرستان های دارای وضعیت قرمز، فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار ممنوع است و همچنین در شهرستان های دارای وضعیت نارنجی فعالیت مشاغل گروه سه و چهار و در شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع در سواحل بندرعباس ممنوع است/افزایش آمار در رودان و بشاگرد

تجمع در سواحل بندرعباس ممنوع است/افزایش آمار در رودان و بشاگرد