مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-17پزشكي

کرونا در سمنان شیوع بیشتری خواهد یافت


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده، روند شیوع بیماری کرونا در شهرهای تابعه دانشگاه طی هفته آتی افزایش بیشتری خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس در سمنان افزایش خواهد یافت، افزود: یکی از دلایلی که هنوز به پیک شیوع کرونا ویروس در سمنان نرسیدیم به این خاطر است که این ناحیه به نسبت استان های غربی کشور دیرتر موج جدید شیوع کرونا ویروس را تجربه کرد و روند شیوع کرونا در استان سمنان ادامه دار است.

عضو ستاد کرونای سمنان با بیان اینکه برای تأمین دارو و تجهیزات در بیمارستان های سمنان اقدامات مستمر در دست انجام است و در حال توسعه دادن تجهیزات برای مقابله با کرونا ویروس هستیم، تاکید داشت: برای بستری و درمان بیماران کرونایی از تخت هایی استفاده شد که در سطح بیمارستان های استان برای کرونا اختصاص یافته بود، اما از هفته آینده با توجه به افزایش شیوع کرونا، امکان دارد برای درمان بیماران کرونایی از تخت هایی که از ماه های گذشته برای بیماران غیر کرونایی در نظر گرفته شد، استفاده کنیم.

دانایی با بیان اینکه نظارت تمام دستگاه های اجرایی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد توجه باشد، ابراز کرد: تردد در شهرها خیلی زیاد است و جابجایی افراد به معنی جابجایی ویروس کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در سمنان شیوع بیشتری خواهد یافت

کرونا در سمنان شیوع بیشتری خواهد یافت