مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-17پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 28 فروردین 1400


طبق آنچه وزارت بهداشت امروز اعلام کرد، در حال حاضر 257 شهر کشور در وضعیت قرمز، 129 شهر در وضعیت نارنجی، 51 شهر در وضعیت زرد و 11 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ موج چهارم کرونا به شدت در حال تاخت و تاز است و هر روز بر تعداد فوتی ها و بستری های کرونایی در اغلب مناطق کشور افزوده و به نظر می رسد این بار خطرناک تر از قبل به مسیر خود ادامه می دهد.

بیمارستان های اغلب مناطق کشور پر شده از بیماران بد حال کرونایی و دیگر تخت خالی در کمتر شهر نارنجی و قرمز وجود دارد که بیماران کرونایی در انتظار آن نباشند.

به گفته مسئولان وزارت بهداشت و درمان ، این موج بسیار جدی تر از موج قبلی است به طوری که انتشار و قدرت سرایت بسیار سریع و خطرناک تری نسبت به نوع کلاسیک خود دارد.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز ضمن هشدار گفته است که وضعیت شیوع کرونا در کشور فاجعه آمیز است، همه تخت های کرونایی بیمارستانها پر است و آمار مرگ و میر به شدت رو به افزایش است، تنها راه تعطیلی کامل و در خانه ماندن مردم است.

به گفته مسعود مردانی ، متاسفانه روند رو به رشد بیماری کووید19 در کشور چشمگیر است، موارد جدید مبتلا به ویروس کرونا به میزان خیلی زیادی بیشتر شده و موارد بستری و مرگ و میر به سرعت و روز به روز رو به افزایش است و تقریبا همه تخت های بیمارستانی و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 28 فروردین 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 28 فروردین 1400