مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-17پزشكي

حل مشکل بیمه دستیاران/ حقوق دستیاران مثل دستمزد کارگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیما سادات لاری، اظهار کرد: بار درمانی ما در مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی روی دوش دستیاران است، - سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به حقوق بسیار اندک دستیاران و معضل بیمه ای آن ها گفت: با پیگیری های انجام شده توانستیم افزایش 50 درصدی حقوق و مزایا را برای دستیاران اعمال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیما سادات لاری، اظهار کرد: بار درمانی ما در مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی روی دوش دستیاران است، به ویژه در شرایط کنونی که میزان مراجعات و بستری ها بالا است.

وی با بیان اینکه دستیاران به لحاظ سنی در شرایطی هستند که باید تشکیل خانواده دهند، افزود: دستیاران از نظر مالی شرایط خوبی ندارند چرا که با نازل ترین حقوق فشار کاری زیادی را در مراکز درمانی متحمل می شوند.

وی ادامه داد: یکی از معضلات این گروه بحث بیمه ای آن ها بود که با پیگیری های انجام شده، سرانجام با سازمان بیمه سلامت قرار داد منعقد شد و حدود 7 هزار رزیدنت استقبال کرده و ثبت نام کردند که 50 درصد را صندوق رفاه متعهد شد تا به صورت وام در اختیار آن ها قرار دهد و 50 درصد دیگر هم خود وزارت بهداشت متعهد شد که دستیاران از بیمه سلامت برخوردار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل بیمه دستیاران/ حقوق دستیاران مثل دستمزد کارگری

حل مشکل بیمه دستیاران/ حقوق دستیاران مثل دستمزد کارگری