مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-17پزشكي

65 درصد موارد ابتلا به کرونا ناشی از دورهمی ها/ مردم همکاری کنند


بر اساس گزارش ها، 65 درصد موارد ابتلا به کرونا در استان ناشی از برگزاری دورهمی ها بوده که می طلبد رعایت پروتکل ها مد نظر ویژه مردم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا همراهی مردم و اصناف مدیریت شده و شرایط پیش رو هم نیازمند همکاری هر چه بیشتر است.

وی با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در کشور و خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس گزارش ها، 65 درصد موارد ابتلا به کرونا در استان ناشی از برگزاری دورهمی ها بوده که می طلبد مد نظر قرار گیرد.

ملانوری با بیان اینکه تجهیزات و امکانات بیمارستانی در استان تامین شده و کادر درمان هم پای کار هستند، افزود: کاهش شیوع ویروس نیازمند پرهیز جدی از مسافرت ها و دورهمی ها است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر محدودیت ها شد و اظهار کرد: باید با توجه به اهمیت رعایت مصوبات ستاد کرونا موضوع محدودیت ترددها که تابع رنگ بندی است، به ویژه در شهرهای قرمز و نارنجی جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر استقرار کانکس پلیس در ورودی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا، بیان کرد: از فرمانداری ها خواستاریم در این راستا با پلیس راه استان همکاری کنند.

ایستگاه های سلامت زمینه ساز انتشار کرونا استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: حضور مردم در پارک ها و ایستگاه های سلامت زمینه ساز انتشار بیماری بوده که می طلبد مورد توجه قرار گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد موارد ابتلا به کرونا ناشی از دورهمی ها/ مردم همکاری کنند

65 درصد موارد ابتلا به کرونا ناشی از دورهمی ها/ مردم همکاری کنند