مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-17سياسي

تشکیل شورای نظارتی مجلس برای تحقق شعار سال 1400


مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس، موضوعات مطرح شده در هفدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

- مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس، موضوعات مطرح شده در هفدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه را اقدامات مجلس در راستای تحقق شعار سال 1400 (تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها) عنوان کرد که به صورت ویژه در این جلسه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیوان محاسبات کشور پرداخته شد.

رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نظر به اهمیت موضوع حمایت از تولید و تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و خنثی نمودن تحریم ها و رفع هر گونه موانع و افزایش توان تولیدی کشور و بهره وری اقتصاد و تحقق شعار سال جاری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها دیوان محاسبات کشور، اقدامات لازم را از روزهای آغازین سال 1400، برنامه ریزی و عملیاتی نموده است.

نگاهداری تصریح کرد: از جمله اقدامات انجام شده در دیوان محاسبات تشکیل شورای راهبری پیگیری تحقق شعار سال 1400 است که با هدف توجه ویژه به قوانین و مقررات مرتبط با رفع موانع و حمایت از تولید در تمامی فعالیت ها و برنامه جامع حسابرسی دیوان محاسبات کشور صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای نظارتی مجلس برای تحقق شعار سال 1400

تشکیل شورای نظارتی مجلس برای تحقق شعار سال 1400