مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-17سياسي

برای گرفتن مجوز از ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه بدهید


قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: هر گروهی که می خواهد از ستاد امر به معروف و نهی از منکر مجوز بگیرد باید برنامه داشته باشد.

برنامه یک ساله که در آن بگوید که من این بخش از مسائل کشور را حل می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، قائم مقام رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: احیاگری امر به معروف و نهی از منکر رویکرد اصلی ستاد بوده و یکی از مهمترین راهبردهای این رویکرد حمایت همه جانبه از مطالبه گران است.

با این حال باید توجه داشت که احیای امر به معروف و نهی از منکر در قالب مطالبه گری هم اقدام و هم تشکیلات می خواهد؛ اقدام یعنی طرح و برنامه، فکر و تشکیل قرارگاه و بعد هم حرکت.

نشست مشترک سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی قائم مقام رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مدیران و کارشناسان معاونت ها و ادارات کل این ستاد طی دو جلسه در محل سالن جلسات این ستاد برگزار شد.

هاشمی گلپایگانی در این نشست اظهار داشت: اینکه ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر چه حجمی از کار را انجام می دهیم مهم نیست، مهم کیفیت و خروجی کار است و اینکه مردم چه برداشتی از کار ما می کنند.

یکی از سوالات این است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید اقدام کند یا احیا؟ کار ستاد احیا است، اما احیای در همه زمینه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گرفتن مجوز از ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه بدهید

برای گرفتن مجوز از ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه بدهید