مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-17فناوري

زیرساخت ابری ایرانسل به صورت تجاری به بهره برداری رسید


خدمت زیرساخت ابری ایرانسل، به صورت تجاری به بهره برداری رسید و در اختیار کسب وکارها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، زیرساخت ابری یک خدمت جامع است که با ارائه امکان ساخت دیتاسنتر مجازی به کسب وکارها، ضرورت سرمایه گذاری های گزاف روی دیتاسنترهای فیزیکی را برطرف می کند.

با استفاده از این خدمات، کاربران می توانند طی مدت زمان بسیار کوتاه و بدون پیچیدگی، دیتاسنتر مجازی خود را بسازند و ماشین های مجازی مورد نظر خود را به صورت همزمان، مدیریت و شخصی سازی کنند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه خدمات زیرساخت به عنوان سرویس یا IaaS (Infrastructure as a Service) با استفاده از زیرساخت عظیم فنی خود، از جمله مرکز داده بزرگ ایرانسل در غرب تهران (مرکز داده اقماری شماره یک شبکه ملی اطلاعات) که اردیبهشت 1399 توسط رییس جمهوری افتتاح شد، این امکان را به کسب وکارها داده است تا با صرف کمترین هزینه، از خدمات پردازشی و ذخیره سازی امن و پایدار، بهره مند شوند.

همچنین این امکان در اختیار کاربران زیرساخت ابری ایرانسل قرار گرفته است تا تنها به میزان استفاده از منابع پردازشی، هزینه آن را پرداخت کنند.

پرداخت هزینه بر مبنای میزان استفاده و به صورت شفاف، به کاربران امکان می دهد تا تنها به ازای مصرف منابع برحسب ساعت، هزینه را از طریق اعتبار موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت ابری ایرانسل به صورت تجاری به بهره برداری رسید

زیرساخت ابری ایرانسل به صورت تجاری به بهره برداری رسید