مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-17ورزشي

توپ در زمین کیست!


مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان لغو شده است، اما معلوم نیست علت لغو مجمع واقعا به خاطر شرایط کرونایی بوده و یا موضوعات دیگری نیز در این امر دخیل بوده است یا خیر؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طبق قانون مدت زمان ریاست بر هر یک از هیأت های ورزشی چهار سال است و پس از پایان این دوره، رییس و تیم جدیدی برای هیأت انتخاب می شود.

در زنجان نیز تقریبا مجمع انتخاباتی هر هیأت ورزشی پس از پایان دوره چهارساله با حضور اعضا برگزار و تکلیف آن مشخص می شود.

اما از سال گذشته برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان بنا به دلایل مختلف به تعویق افتاده و همچنان بلاتکلیف است.

ریاست کنونی هیأت به عهده فریدون اصفهانیان است، شخصی که سه دوره متوالی ریاست هیأت را به عهده داشته است و این بار در جمع کاندیداهای ریاست نیست.

هرچند در ابتدا 9 نفر متقاضی تصدی سمت ریاست هیأت فوتبال استان بودند اما صلاحیت 7 نفر از آنها تایید شد و قرار است در تاریخی که معلوم نیست کی باشد، شهرام اسکندری پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و جواد نوروزی برای تصدی این سمت تلاش کنند.

با اینکه مدت زمان ریاست فریدون اصفهانیان آذرماه سال قبل به پایان رسیده، اما گفته می شود طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال تا انتخاب رییس بعدی، ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توپ در زمین کیست!

توپ در زمین کیست!