مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-17اقتصادي

زولبیا را مدیریت می کنند، واکسن را نه!


ما در رابطه با اقتصادی صحبت می کنیم که در آن دولت در مورد مرغ و تخم مرغ و زولبیا و بامیه در بازار ورود کرده و با قیمت گذاری دستوری، اجازه فعالیت آزاد به اقتصاد را نمی دهد، - رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می گوید در شرایط فعلی، دشوار به نظر می رسد که بخش خصوصی بتواند در حوزه واردات گسترده واکسن به کشور کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ مجیدرضا حریری اظهار کرد: در تجارت بین الملل شرکت های بخش خصوصی در حوزه های مختلف با یکدیگر تعامل و خرید و فروش دارند و این مسئله در رابطه با دارو نیز صدق می کند و در تمام نقاط دنیا بخش خصوصی خرید و فروش دارو را پیگیری می کنند اما وقتی در رابطه با واکسن کرونا صحبت می کنیم، فضا قدری متفاوت می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای بحث دستیابی به واکسن کرونا و توزیع آن، دولت ها نقش محوری را بر عهده گرفتند، توضیح داد: امروز سازمان بهداشت جهانی می گوید حتی باید به سمتی حرکت کنیم که مدیریت واکسیناسیون کرونا در سطح جهانی نیز واحد شود اما ما توقع داریم در سطح ملی، نوع مدیریت تغییر کرده و بخش خصوصی در آن فعال شود! رییس اتاق بازرگانی ایران و چین ادامه داد: حتی در کشورهایی مانند ایالات متحده، انگلستان و کانادا که مظهر اقتصاد آزاد و فعالیت بخش خصوصی هستند، در حوزه واکسن، دولتها نقش محوری را ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زولبیا را مدیریت می کنند، واکسن را نه!

زولبیا را مدیریت می کنند، واکسن را نه!