مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-17سياسي

یک قاضی و وکیل برای رفع موانع تولید در شهرک صنعتی یزد مستقر شدند


یک مقام قضایی و یک وکیل به طور مستمر در شهرک صنعتی یزد حضور می یابند تا تولیدکنندگان را در رفع موانع تولید همراهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری، ظهر شنبه در اولین نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یزد اظهار داشت: یکی از اقدامات تحولی در دستگاه قضا استان برای پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها، حضور یک نماینده از این دستگاه در شهرک صنعتی و ارتباط مستمر مقام قضایی برای رصد مسائل و چالش های حوزه تولید و ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدی است.

وی بیان کرد: در کنار نماینده دستگاه قضایی در شهرک صنعتی، یک وکیل نیز از کانون وکلای رسمی دادگستری همکاری و حضور دارد تا به امور مرتبط و ارائه مشاوره رایگان به واحدهای تولیدی بپردازد.

دهشیری تصریح کرد: مانع زدایی از تولید یعنی اینکه ما فعال باشیم و منتظر حضور صنعتگر و تولید کننده در دستگاه عدلیه نباشیم بلکه با حضور نماینده قوه در بین تولید کنندگان و صنعتگران، چالش های تولید و کارآفرینی را بیابیم و برای رفع موانع پیگیری مستمر و فعال داشته باشیم.

رییس کل دادگستری استان یزد، تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران را سرداران جنگ اقتصادی ذکر کرد و بیان داشت: دستگاه قضایی تمام قد در پشتیبانی از سرداران جنگ اقتصادی در میدان عمل حاضر خواهد بود تا در صورت لزوم پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قاضی و وکیل برای رفع موانع تولید در شهرک صنعتی یزد مستقر شدند

یک قاضی و وکیل برای رفع موانع تولید در شهرک صنعتی یزد مستقر شدند